giovedì 28 aprile 2011

Novi dan-nova nafaka

Jucerasnji dan je bio super extra lep.
Smeh, smeh, smeh.
Cak nas je i vreme posluzilo.
[kisa je posela padati pola sata pre naseg povratka kuci]
Pocele smo sa kafom i ruckom [u basti naravno ;)] na Spanskom trgu, tacnije Via Frattina.
Sa ruckom i obilazenjem radnji u Via Frattina smo se zadrzale dobra dva sata.
Nisam nista kupila.
Moja namera je bila neki dobar kais od Liu Jo o Guess.
Ali sam zato pronasla radnju sa prelepim tasnama.
Koliko sam puta prosla Via Frattina uzduz i popreko, nikada nisam videla tu radnju.
Moja "jaca polovina" mi je telefonirao tri puta.
Ma koliko mi se dopadala njegova paznja i pozivi, ponekad pomislim da to radi da bi video gde sam i na miru radio "ono sto ne bi trebao ili smeo".
Ja sam tipican predstavnik ovna sa podzankom raka.
Tj. i kada je nesto dobro, kada ide "kao podmazano", ja uvek pronadjem razlog da to dovedem u pitanje, da sumnjam ili jos gore unistim!
[ne verujem u horoskop, ali nekada svoja uverenja dovedem u pitanje, kada nekome koga ne poznajem dobro, kazem svoj znak i podznak, a taj me opise u detalje]
 Pre sam bila jos gora, ali kada sam shvatila da to unistava kako nasu vezu, tako i moj zivot, pocela sam da se kontrolisem.
Nije to ljubomora, pre ce biti da je neka vrsta paranoje.
Sve je to posledica dve veze u proslosti koje su me obelezile... ali o tom potom...

Danas bih trebala ici sa Brazilkama (prijateljice jednog prijatelja)
u obilazak Villa d'Este, ali mi se ne ide.
Ne govorim portugalski, a one ne govore italijanski.
Znaci, gluvi telefoni!
A uostalom, vec sam bila u Villa d'Este.
Nema sumnje da je prelepa, ali ja sam vec odlucila da cu ici ponovo na leto, u vecernjim casovima, kada je osvetljena. Znaci, moram da smislim neko opravdanje.
Mozda me stomak iznenada zaboli.
Mozda uzmem da peglam i ono sto jeste za peglanje i ono sto nije.
Mozda oboje ;)

*Hello world

Nessun commento:

Posta un commento